Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are you doing?"

Μετάφραση:Τι φτιάχνετε;

0
πριν από 5 μήνες

6 σχόλια


Savvas060118
Savvas060118

Τι κάνετε

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

KYPIAKH

Δηλαδή εαν το what are you doing δεν σημαίνει τι κάνεις και σημαίνει τι φτιάχνετε ετοτε τι σημαινει what are you making?

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

KYPIAKH

Λαθος είναι.

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

mikep666
mikep666

Νομίζω ότι το "τι κάνεις" είναι σωστό

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

thania_ant

Κατά την γνώμη μου θα ήταν πιο σωστό να μεταφραστεί ως "τι κάνετε;"

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

Pasxalhs

Τι κανεις ειπα και εγω

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες