"Whatareyoudoing?"

Μετάφραση:Τι φτιάχνετε;

πριν από 9 μήνες

6 σχόλια


Savvas060118
Savvas060118

Τι κάνετε

πριν από 9 μήνες

KYPIAKH

Δηλαδή εαν το what are you doing δεν σημαίνει τι κάνεις και σημαίνει τι φτιάχνετε ετοτε τι σημαινει what are you making?

πριν από 8 μήνες

KYPIAKH

Λαθος είναι.

πριν από 8 μήνες

mikep666
mikep666

Νομίζω ότι το "τι κάνεις" είναι σωστό

πριν από 7 μήνες

thania_ant

Κατά την γνώμη μου θα ήταν πιο σωστό να μεταφραστεί ως "τι κάνετε;"

πριν από 7 μήνες

Pasxalhs

Τι κανεις ειπα και εγω

πριν από 7 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.