"Mysisterstudiessciencebecauseshewantstobeadoctor."

Переклад:Моя сестра вивчає науку, тому що вона хоче бути лікарем.

10 місяців тому

3 коментарі


Dmy_S
Dmy_S

"тому що" - це українською також "бо". Не знали?

7 місяців тому

NataHauk

Підтримую)) додайте синонімічні варіанти

4 місяці тому

fxh39

"Моя сестра вивчає науку, тому що вона хоче бути ДОКТОРОМ". Я вважаю, що даний варіант не тільки правильний. Він більш ймовірний з огляду на все речення. Аби в реченні було "вивчає медицину", то авжеж "лікарем". Але тут скоріше мова йде про PhD. Тому не тільки додайте цей варіант як правильний, а й ставте його як шаблон.

10 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.