Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvanlar nisandan eylüle kadar gelir."

Çeviri:The animals come from April to September.

0
4 yıl önce

10 Yorum


Smeyyezdog

until daha uygun değil mi

5
Cevap ver2 yıl önce

MehmetHayr11

buna cevap verin lütfen bende aynı şekilde düşündüm

0
Cevap ver2 yıl önce

Turker90

Şu the beni yoruyor..

3
Cevap ver3 yıl önce

citilozelh

Comes olmucak mi.ipucu bile gelirleri comes olarak gosterdi.valla ben onun yalancisiyim

2
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

Tekil olsaydı, yani bir hayvandan bahsedilseydi, üçüncü tekil şahıs olacağı için "comes" kullanacaktınız.

Fakat hayvanlar dendiğinde, üçüncü çoğul şahıs oluyor ve "come" kullanmanız gerekiyor.

I come

You come

He/She/It comes

We come

You come

They come

Anlamları aynı olduğu için ipucunda o şekilde görünmesi normal. Zaten orada görünen şey, adı üstünde "ipucu" :) "Cevap" değil :)

8
Cevap ver14 yıl önce

isikemirhan

the'nın farkı ne burada. Animals come from April to September desek neden olmuyor. İlk defa bahsediliyorsa the ya gerek yok.

1
Cevap ver2 yıl önce

ercansonmez

"The animals come till September from April." cevabım neden doğru kabul edilmedi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

ZeynepBozk

The animals come between April and September denim ve kabul etmedi. Siz ne dersiniz?

0
Cevap ver2 yıl önce

ruhawi

the animals come from april until september

bu cümle yanlış olur mu?

0
Cevap ver1 yıl önce

Ferddessd

Until değilmi , give me answer admin , please

0
Cevap ver1 yıl önce