Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"At what time do we start tomorrow?"

Μετάφραση:Τι ώρα ξεκινάμε αύριο;

0
πριν από 5 μήνες

3 σχόλια


AthinPetro

τι χρειάζεται το at στην αρχή; και το ξεκινάμε ή αρχίζουμε εδώ έχουν ταυτόσημη έννοια.

1
Απάντησηπριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Το at είναι η πρόθεση που πρέπει να χρησιμοποιηθεί, γιατί μιλάμε για χρόνο. Πιο συγκεκριμένα για ώρα.

  • I'll be there at 4 o'clock. - Θα είμαι εκεί στις 4.

  • Tell where your mother was at 2.30. - Πες μου πού ήταν η μητέρα σου στις 2.30.

  • He came home at 11.15. - Γύρισε σπίτι στις 11.15.

Άρα χρειάζεται στην ερώτηση, για να βγάζει νόημα.

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

andrikon

Γιατί στη φράση "what time does it close" λείπει το "at"

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα