Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Today dinner is on me."

Tłumaczenie:Dzisiaj ja stawiam obiad.

4 lata temu

5 komentarzy


PeterJackd

Czy to znaczy tylko stawiam, nie może oznaczać że zajmę się tym obiadem w sensie zrobię go?

4 lata temu

dapo0212

Dobre pytanie ;)

4 lata temu

marcin.cie

Zrobilem literowke. Zjadlem n w dinner i mi nie zaliczylo

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Literówki są traktowane jako błędy, jeżeli przez nie tworzy się słowo, które rzeczywiście istnieje, a diner to w amerykańskim angielskim nieduża, tania restauracja.

4 lata temu

kosa76
kosa76

A nie może być "dzisiaj kolacja/obiad jest u mnie" ?

2 tygodnie temu