1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Today dinner is on me."

"Today dinner is on me."

Tłumaczenie:Dzisiaj ja stawiam obiad.

April 16, 2014

13 komentarzy


kosa76

A nie może być "dzisiaj kolacja/obiad jest u mnie" ?


Linus_2017

Raczej chyba nie ;(


[użytkownik usunięty]

    Czy to znaczy tylko stawiam, nie może oznaczać że zajmę się tym obiadem w sensie zrobię go?


dapo0212

    Dobre pytanie ;)


mac846203

    Dosłowne tłumaczenie nie mowi o stawianiu obiadu lecz gdzie jest


mantis724036

    Program nie działa - lektor zacina się albo wcale nie mówi.


pogun

    To naprawde tak sie tlumaczy ?


marcin.cie

    Zrobilem literowke. Zjadlem n w dinner i mi nie zaliczylo


yuioyuio

    Literówki są traktowane jako błędy, jeżeli przez nie tworzy się słowo, które rzeczywiście istnieje, a diner to w amerykańskim angielskim nieduża, tania restauracja.


Linus_2017

    Niektóre literówki łapie jako literówki, a nie jako błąd przez który musisz powtarzać.


Ania266806

    Dzisiejszy obiad jest u mnie NAPISALAM

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.