Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I listen to the songs."

Переклад:Я слухаю ці пісні.

6 місяців тому

4 коментарі


..ICOC

Why "to"?

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Слушно зауважив Денис: інше використання дієслова. Якщо подумки сказати Прислухаюсь замість Слухаю, то бачимо, чому to. Я прислухаюсь До...

4 місяці тому

deniko
deniko

Українською мовою слухають щось, а англійською they listen to something.

Просто інше використання дієслова.

I'm listening to the radio - Я слухаю радіо.

I'm listening to the birds singing - Я слухаю, як спіювать пташки.

Listen to me - Послухай мене!

6 місяців тому

RomaLoboda

Дякую за пояснення.

3 місяці тому