"Offer twelve."

Çeviri:On iki teklif et.

April 17, 2014

23 Yorum


Hisar34

"Oniki oner" cevabimi kabul etmedi, dogru cevap "onikiyi oner" imis. Sanki pazarlik yapiliyormus da birisi pazarlik yapan taraflardan birine boyle bir fikir veriyormus gibi anlamlandirmaya calistim. Halbuki burada belli bir 12 sayisi varmis da onunla ilgili bir teklifin yapilmasi telkin ediliyormus gibi olmus. Benim icin biraz konfuzyon durumu var.

January 14, 2015

SEgrilmez

"Oniki öner" "oniki teklif et" ile aynı. Neden biri yanlış kabul ediliyor?

December 13, 2014

najaftom

Ben anlamadim "on iki takif et"ne yani?bana bri ornekile manasini anlatabilir misiniz lutfen

April 17, 2014

anaksimandros

On iki teklif dedim. Kabul etmedi

July 19, 2014

altunufuk

twelve offers=on iki teklif

Offer twelve!=On iki teklif et!

August 3, 2014

Selcen_Ozturk

twelve offers=on iki teklif

August 4, 2014

hlyastn

kaydın bu kısmı arızalı

March 17, 2016

kozkaptan

on iki teklif neden değil

August 12, 2014

dlingdat

On iki teklif ver. neden kabul olmadı

September 2, 2014

SRK_1965

On iki teklif et ne ya biri aciklayabilir mi

January 31, 2016

Refik46

Fiil nerde?

June 3, 2016

mizinamo

offer

June 3, 2016

byProblemf

"On ikiyi teklif et"i neden kabul etmedi anlamadım doğru olması gerekmiyor mu

January 11, 2015

Koray_Torun

" On iki " yerine " 12 " yazınca kabul etmedi. Diğerlerinde ediyordu ?

November 18, 2016

Matin-Ali-Akbar

12 teklif et " rakamla yazdık diye kabul etmedi

January 15, 2017

Muzcu

Evet bende de aynısı oldu

May 16, 2017

BERRA248949

Yazı olarak yazmak ( on iki ) yerine sayı olarak ( 12 ) yazdım kabul etmedi

January 25, 2017

MuhittinARABACI

Bir öncekine verdiğim '' on iki öner'' cevabımı kabul etmedi.Doğrusunun ''on ikiyi öner'' olduğunu yazdı.Bu sefer de ''on ikiyi teklif et'' cevabımı kabul etmedi.Doğrusunun ''on iki teklif et'' olduğunu yazdı.Bu nasıl tutarsızlıktır?

August 11, 2017

Ayeglenkyl

''on iki öner'' dedim, doğrusu ''on ikiyi öner'' dedi... ''on ikiyi teklif et'' dedim, doğrusu ''on iki teklif et'' dedi. Doğrusu kafam karıştı:)

September 19, 2017

emre537303

the olmamasının sebebi ne ?

November 26, 2017

Velikaraki

12 teklif et. bunu kabul etmesi gerekiyor.

January 14, 2018

-SaraGrey-

12 teklif et yazdım kabul etmedi bu nası bişey ya bazen sayıyla bazen sözle kabul ediyo

March 5, 2018

mahmut355292

12 neden kabul etmiyor?

April 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.