A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He left the restaurant without paying."

Fordítás:Fizetés nélkül távozott az étteremből.

4 éve

13 hozzászólás


RitterJnos

Angolosan tavozott :)

3 éve

fectroll
fectroll

Köszönjük. Bravo...

2 éve

csina
csina

szó szerint azt írtam, ami a megoldásban van, mégis hibásnak értékelte

4 éve

telek01

a nélkül-t "L" nélkül kell irni hogy elfogadja. Nem az volt a gond nálad is?

4 éve

laszlo.tor

"Nékül" - az olyan vidékies. Én ragaszkodom a "nélkül" alakhoz. :P

4 éve

telek01

ezt nem hiszem el, már bejelentettem legalább 10x, mert mindig elveszi a szivecském....

4 éve

Katalin2145

szó szerint azt írtam, ami a megoldásban van, mégis hibásnak értékelte

4 éve

Scheril1

Már javították a hibát!

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Viszont ez a mondat: "Kiment az étteremből fizetés nélkül" nem jó, pedig véleményem szerint igen. Jelentettem. 2015.11.12.

2 éve

GbertBence

Vendéglő szó miért nem jó...

2 éve

kalti70

Fizetés nélkül távozott a vendéglöből elfogadta 2015Máj.18

3 éve

tunde77121219

Nem baj,hogy en is azt irtam?

2 éve

RozaliaBen

Ez a második zenés gyakorlat ( többször hallgassátok meg a szöveget ) :-)))))))))

9 hónapja