1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We all agree with you."

"We all agree with you."

Çeviri:Biz hepimiz sana katılıyoruz.

April 17, 2014

21 Yorum


oyuncu68

'Hepimiz seninle aynı fikirdeyiz.' olabilir mi?


RolandA.

Olur bence. Rapor et.


Salih5834

Biz hepimiz nedir ki biz zaten hepimiz demek değil mi madem hepimiz dicen niye biz diyosun :(


TanEr767552

Türkçeye çevirirken biz demeye gerek yok hepimiz yeterli ama ingilizcesi için we all demek gerekiyo


eneststn

Biz tümüyle sana katılıyoruz neden olmadı arkadaslar ?


msthone

hepimiz seninle beraber katiliriz .dogru sayilmaz mi?


erkantaylan

beraber anlamı yok cümlede


mavidusler

Agree katılma fiili


Selcen_Ozturk

agree birine fikren katılmak demek, biriyle bir şeye katılmak değil. biriyle beraber bir şeye (bir takım, bir etkinlik vs) o zaman join kullanmak gerekir


mehmet8787

Peki selcen hanım onu nasıl kullanıyoruz l join whit you olur mu ?


melihca

biz sana katılıyoruz olmaz mı


RolandA.

Cümledeki "we" den sonra gelen "all" hepimiz anlamı katıyor.


erlttk

"We all agree to you" olmaz mı ?


Bulendi

Sistem "Bizler sana katılıyoruz" cümlesini kabul etmedi. Neden? Bizler'in anlamı herkesi kapsamaya yetmediği için mi?


ponyo97

"Seninle hepimiz aynı fikirdeyiz." nasıl olmuyor yahu pf.


mertmakasoglu

Biz hepimiz sana katiliyoruz


Barthez77

"seninle aynı fikirdeyiz" de doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


Lzzyy

Biz seninle tamamen ayni fikirdeyiz olur


TanEr767552

We all agree with you. Türkcesi hepimiz seninle aynı fikirdeyiz daha mantiklı .biz hepimiz sana katiliyoruz demek için witg yerine to olmalı diye düşünüyorum


Sadkz1

Biz tamamen sana katiliriz olmazmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.