"Benim sunumum iki saat sonra."

Çeviri:My presentation is two hours later.

April 17, 2014

26 Yorum


canerdoan

"in" koyunca "iki saat içinde" demiş olmaz mıyız? "after two hours" dogru mudur

April 17, 2014

Selcen_Ozturk

iki saat içinde de olur ama genel olarak kastedilen iki saat sonra olması. "after two hours" olmaz, "two hours later" diyebilirsin.

April 17, 2014

hllsen

İki saat icerisinde denildiginde kastedilen iki saat icerisinde olmasidir (yani maksimum iki saat sonra olmasi). Kisacasi bir suru teknik detaya bakiliyorken, bu teknik detayin atlanmasi hos olmamis. Yani, sanki bu sorunun bir dogru cevabi var.

September 19, 2014

R.Corleone

hocam after ile later arasındaki fark nedir?

July 30, 2014

Selcen_Ozturk

kullanim yerleri farkli. after sadece iki olayin iliskisi icin kullanilir. "X is after Y" seklinde.

  • The dinner is after eight
  • The wedding is after Christmas
  • The appointment is after lunch vs

Later'i ya tek basina "daha sonra" anlaminda kullanabilirsin, ya da bir zaman dilimi belirterek onunla beraber

  • I will meet her later (Onunla (daha) sonra bulusacagim)
  • "I will meet her two hours later" (Onunla iki saat sonra bulusacagim) ama "I will meet her two hours after lunch" (Onunla ögle yemeginden iki saat sonra bulusacagim)
July 30, 2014

R.Corleone

çok teşekkür ederim...

July 30, 2014

ERAT261817

That's really good explain teacher , Thank you :)

May 16, 2019

b.tarhan4

Doğru yanıt olarak verilen "My presentation is in two hours." cümlesi sunumun iki saat içinde her an başlayabileceğini söyler. Yani on dakika sonra da başlayabilir en geç iki saat sonra da. Doğru yanıt "My presentation is two hours later" olmalıdır.

December 26, 2016

Nuh550115

Later ile after arasindaki farki biri aciklayabilir mi

December 5, 2015

zneel

my presentation is later two hours demiştim doğru olabilir mi ?

July 5, 2014

Selcen_Ozturk

hayir

July 30, 2014

HasanYar1

Kesin ne zaman olacağı belli olan şeyler için sonra anlamında "in" kullanılır. Bu bir kalıptir.

February 19, 2019

ymmys

doğruluğunu kontrol eder misiniz?

January 14, 2016

dalibaglama

Two minutes kabul olmaz mı?

July 25, 2016

AyseSuedaErsoy

minute dakika demek, hour ise saat demek

August 15, 2018

osmandede3

in two hours ifadesinde iki saat sonra anlamını nasıl oluyor açıklar mısınız?

June 22, 2017

Muratzelik1

Sacma later mater yok in var

January 23, 2018

nalan704497

later kelime grubunun içinde yok. böylece cevabım yanlış oluyor

March 30, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    Güzel insan later fişi yoktu bilginize

    July 30, 2018

Ferit539094

    later kelimesi eksik

    September 6, 2018

enol423126

    ŞIKLARDA LATER YOK

    October 4, 2018

abdulsamet508175

    later kelimesi bulmacada yer verilmemiştir.

    November 28, 2018

A--U

    "iki saat içinde" demiyor ki "in two hours" diyelim!!! "iki saat sonra" diyor , yani "after two hours" doğrusu. güya millete dil öğretecekler. kendileri öğrenememiş daha anlaşılan.

    December 12, 2018

zmtezel

    two hours later dememiz gerekmezmiydi? böyle iki saat sürer gibi bir anlam oluşmuyor mu

    March 15, 2019

Teouysal

    My presentation is in two hours later cevabıma yanlış denildi.Doğru cevap olarak verilen My presentation is in two hours. cevabı ise benim sunumum iki saat içinde olmalı.Bu dualingo'ya üye olduğumdan beri bana hiçbir cevap verilmedi.

    June 1, 2019

Alev285288

    sunumum iki saatlik demek....iki saat sonra nerede ?

    August 30, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.