"Benim sunumum iki saat sonra."

Çeviri:My presentation is two hours later.

4 yıl önce

21 Yorum


canerdoan

"in" koyunca "iki saat içinde" demiş olmaz mıyız? "after two hours" dogru mudur

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

iki saat içinde de olur ama genel olarak kastedilen iki saat sonra olması. "after two hours" olmaz, "two hours later" diyebilirsin.

4 yıl önce

hllsen

İki saat icerisinde denildiginde kastedilen iki saat icerisinde olmasidir (yani maksimum iki saat sonra olmasi). Kisacasi bir suru teknik detaya bakiliyorken, bu teknik detayin atlanmasi hos olmamis. Yani, sanki bu sorunun bir dogru cevabi var.

4 yıl önce

R.Corleone

hocam after ile later arasındaki fark nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kullanim yerleri farkli. after sadece iki olayin iliskisi icin kullanilir. "X is after Y" seklinde.

  • The dinner is after eight
  • The wedding is after Christmas
  • The appointment is after lunch vs

Later'i ya tek basina "daha sonra" anlaminda kullanabilirsin, ya da bir zaman dilimi belirterek onunla beraber

  • I will meet her later (Onunla (daha) sonra bulusacagim)
  • "I will meet her two hours later" (Onunla iki saat sonra bulusacagim) ama "I will meet her two hours after lunch" (Onunla ögle yemeginden iki saat sonra bulusacagim)
4 yıl önce

R.Corleone

çok teşekkür ederim...

4 yıl önce

b.tarhan4

Doğru yanıt olarak verilen "My presentation is in two hours." cümlesi sunumun iki saat içinde her an başlayabileceğini söyler. Yani on dakika sonra da başlayabilir en geç iki saat sonra da. Doğru yanıt "My presentation is two hours later" olmalıdır.

1 yıl önce

zneel

my presentation is later two hours demiştim doğru olabilir mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir

4 yıl önce

Nuh550115

Later ile after arasindaki farki biri aciklayabilir mi

3 yıl önce

ymmys
ymmys

doğruluğunu kontrol eder misiniz?

2 yıl önce

dalibaglama

Two minutes kabul olmaz mı?

2 yıl önce

AyseSuedaErsoy

minute dakika demek, hour ise saat demek

4 ay önce

osmandede3

in two hours ifadesinde iki saat sonra anlamını nasıl oluyor açıklar mısınız?

1 yıl önce

Muratzelik1

Sacma later mater yok in var

10 ay önce

nalan704497

later kelime grubunun içinde yok. böylece cevabım yanlış oluyor

8 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Güzel insan later fişi yoktu bilginize

    4 ay önce

Ferit539094

    later kelimesi eksik

    3 ay önce

enol423126

    ŞIKLARDA LATER YOK

    2 ay önce

abdulsamet508175

    later kelimesi bulmacada yer verilmemiştir.

    2 hafta önce

A--U

    "iki saat içinde" demiyor ki "in two hours" diyelim!!! "iki saat sonra" diyor , yani "after two hours" doğrusu. güya millete dil öğretecekler. kendileri öğrenememiş daha anlaşılan.

    3 gün önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.