"Onun küçük bir kızı var."

Çeviri:Sie hat eine kleine Tochter.

March 1, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


enanasya

Cevaplar arasında "kleine Tochter" yok. "Junge tochter" var ve bu seçenek doğru seçenek olarak gösterildi. Nedir şimdi bu?


VelionaVollerei

Junge kucuk erkek cocuk demek olduğu icin kucuk anlaminda da kullanilmis olabilir


enanasya

Bakın yukarıda doğru yanıt olarak 'kleine Tochter' verilmiş. Ama hâlâ seçenekler arasında yok.
26 Kasım 2019


AlpEren877004

Yapacağınız işi ficken duolingo


Doga968655

Lütfen dogru cevaplamalar yapiniz.


jazzyilker

Junge Tochter ne alaka?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.