1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The boy eats dinner."

"The boy eats dinner."

Tłumaczenie:Chłopiec je kolację.

April 17, 2014

7 komentarzy


Bogdzia

Od kiedy dinner to jest KOLACJA??


tomasz.roz1

A supper to niby co?


angielski965776

Tu jest pewna niejednoznaczność w tłumaczeniu słowa "dinner". Jednak uzasadniona przyjętym znaczeniem. Ogólnie słowo to oznacza obiad w znaczeniu "główny posiłek dnia" a zwłaszcza wieczorem więc słowo oznaczające typowo kolację czyli "supper" jest bardziej szczegółowe. Natomiast "lunch" oznacza typowo drugie śniadanie


X.luki

Ja miałem obiad tylko do wyboru i mi zaakceptowało. W poprzednim zadaniu musiałem wybrać lunch i było obiad a w jeszcze innym zd. Miałem że lunch to kolacja s raz obiad i jeszcze miałem 2 do zaznaczenia i mi wyszło że lunch i dinner to obiad

Więc co z tego wychodzi?! Że dinner to i obiad i kolacja a lunch też! Dziękuję dobranoc! ;)


MisiaczeQ_LOVE

Dinner to kolacja/obiad dla tych co nie wiedzą!


Abearkot

"dinner" to jest "obiad"!!

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.