1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The boy eats dinner."

"The boy eats dinner."

Tłumaczenie:Chłopiec je kolację.

April 17, 2014

14 komentarzy


Bogdzia

Od kiedy dinner to jest KOLACJA??


mateusz.kanarek

Też jestem zdziwiony.


tomasz.roz1

A supper to niby co?


angielski965776

Tu jest pewna niejednoznaczność w tłumaczeniu słowa "dinner". Jednak uzasadniona przyjętym znaczeniem. Ogólnie słowo to oznacza obiad w znaczeniu "główny posiłek dnia" a zwłaszcza wieczorem więc słowo oznaczające typowo kolację czyli "supper" jest bardziej szczegółowe. Natomiast "lunch" oznacza typowo drugie śniadanie


X.luki

Ja miałem obiad tylko do wyboru i mi zaakceptowało. W poprzednim zadaniu musiałem wybrać lunch i było obiad a w jeszcze innym zd. Miałem że lunch to kolacja s raz obiad i jeszcze miałem 2 do zaznaczenia i mi wyszło że lunch i dinner to obiad

Więc co z tego wychodzi?! Że dinner to i obiad i kolacja a lunch też! Dziękuję dobranoc! ;)


Platnik1

W jednej lekcji raz jako obiad, a za chwilę jako kolacja. Kto tu powinien (się) uczyć angielskiego?


RoseMinecraft

Och w każdym zadaniu będzie negatywny komentarz


MisiaczeQ_LOVE

Dinner to kolacja/obiad dla tych co nie wiedzą!


Roksana252129

Dinner to jest obiad!


Rafa148283

E ćwiczeniu wcześniej posiłek jako the meal, a tu dinner bez the. Śmiech na sali

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij