1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O daha temiz görünmesini sağ…

"O daha temiz görünmesini sağlar."

Çeviri:It makes it look cleaner.

April 17, 2014

12 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

kuzumm

Gizli nesne "onun" , o onun daha temiz...., dolayisiyla ikinci it'in nedenidir.

January 3, 2015

zgrEraserh

provides to seem olmaz mıydı acaba


hobim

Bu yapıyı pek anlamadım.İki cümle gibi sanki, look burada verb değil herhalde,s almamış.İki kez it kullanılmış.Açıklama yapar mısınız ?


YusufErhan

tercümede bir ''o'' eksik değil mi?


XxArzuxX

İkinci "o" da neden "s" kullanilmamis. Birinci de kullanilmiz ama kafami karistirdi


oktayservet

İt provides to seem cleaner neden olmaz


mssoylu

provides sanırım daha çok tedarik anlamı içeriyor. "seem clean" ise kullanılabiliyor demiş tureng sözlükte.


Mehmetakan1

Uygulamanızı çok seviyorum ama İngilizce öğreteceğiz derken türkçeyi katletmeyiniz. Anlatım bozukluklarını gidermeniz kafa karışıklıklarını en aza indirir.


kedicim

çok basit iki cümle aslında ama türkçeye çevirisi bayağı bir zor oluyor


dilsad627756

'Daha' nereye kayboldu?


ismail629073

Clean-temiz cleanER-daha temiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.