Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O daha temiz görünmesini sağlar."

Çeviri:It makes it look cleaner.

4 yıl önce

9 Yorum


zgrEraserh

provides to seem olmaz mıydı acaba

4 yıl önce

YusufErhan

tercümede bir ''o'' eksik değil mi?

4 yıl önce

oktayservet

İt provides to seem cleaner neden olmaz

4 yıl önce

mssoylu

provides sanırım daha çok tedarik anlamı içeriyor. "seem clean" ise kullanılabiliyor demiş tureng sözlükte.

4 yıl önce

kuzumm

Gizli nesne "onun" , o onun daha temiz...., dolayisiyla ikinci it'in nedenidir.

3 yıl önce

hobim

Bu yapıyı pek anlamadım.İki cümle gibi sanki, look burada verb değil herhalde,s almamış.İki kez it kullanılmış.Açıklama yapar mısınız ?

4 yıl önce

Mehmetakan1

Uygulamanızı çok seviyorum ama İngilizce öğreteceğiz derken türkçeyi katletmeyiniz. Anlatım bozukluklarını gidermeniz kafa karışıklıklarını en aza indirir.

3 yıl önce

kedicim
kedicim

çok basit iki cümle aslında ama türkçeye çevirisi bayağı bir zor oluyor

3 yıl önce

dilsad627756

'Daha' nereye kayboldu?

1 ay önce