1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O daha temiz görünmesini sağ…

"O daha temiz görünmesini sağlar."

Çeviri:It makes it look cleaner.

April 17, 2014

20 Yorum


kuzumm

Gizli nesne "onun" , o onun daha temiz...., dolayisiyla ikinci it'in nedenidir.


XxArzuxX

İkinci "o" da neden "s" kullanilmamis. Birinci de kullanilmiz ama kafami karistirdi


zgrEraserh

provides to seem olmaz mıydı acaba


hobim

Bu yapıyı pek anlamadım.İki cümle gibi sanki, look burada verb değil herhalde,s almamış.İki kez it kullanılmış.Açıklama yapar mısınız ?


AhmetSongr

Niye ikinci s yok


[aktif olmayan kullanıcı]

    tercümede bir ''o'' eksik değil mi?


faruk611698

    "O onu daha temiz görünür yapar" bence birebir çevirisi bu


oktayservet

    İt provides to seem cleaner neden olmaz


mssoylu

    provides sanırım daha çok tedarik anlamı içeriyor. "seem clean" ise kullanılabiliyor demiş tureng sözlükte.


Mehmetakan1

    Uygulamanızı çok seviyorum ama İngilizce öğreteceğiz derken türkçeyi katletmeyiniz. Anlatım bozukluklarını gidermeniz kafa karışıklıklarını en aza indirir.


TarkAkgn7

    Cok zor çok canımı sıkma yesil kuş


kechelyy

    biri bu cümleyi açıklasın


kedicim

    çok basit iki cümle aslında ama türkçeye çevirisi bayağı bir zor oluyor


dilsad627756

    'Daha' nereye kayboldu?


ismail629073

    Clean-temiz cleanER-daha temiz


Noobcyberg

    Türkçe ceviriler kötüleşmeye başladı...


Osman148224

    It provides that it seems cleaner

    Neden olmasın?


MuratSevindirik

    That makes to appear cleaner Bu şekilde olabilir mi?


mikail_akbas

    'Daha' sı nerede bunun?


Tue_

    "it makes" kalıp mı burada?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.