"Мой багаж в такси."

Çeviri:Benim bagajım takside.

March 2, 2018

27 Yorum
Tartışma kilitli.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Seslendirmeyi yapan kadın "в" yı hiç seslendirmeden es geçiyor. Biz de öyle mi yapmalıyız?


meteulku_

    Aslında seslendiriyor ancak "v" sesinden daha çok "f" sesi çıkıyor. Çünkü "ж" ("j") sesinden sonra ayrıca "v" demek zor olabilir. Kolaylık adına siz de bunun gibi cümlelerde "f" olarak okuyabilirsiniz.


Muhammetme922967

    Ben bagajıv diye okunduğunu düşünüyorum


Bugad1

    Asılında "в~v"okulur ama "в"~sonra sert harf olursa "f" okuluryor к,п,с,т,ф,х,ц,ч,ш,щ


Bugad1

    В(f)-кафе, в(f)-парк, в(f)-цирк gibi


Anthemis_

    Bagajın nasıl takside ya?


mert607546

    Mantik hatası var bağajin nasil takside olabilir


Ege913368

    Ya taksi onunsa


caneryus

    Buradaki bagajdan kasıt; bavul, valiz olsa gerek. Benim çevremde de "bagajımı alıp, geliyorum" şeklinde cümle kuran arkadaşlarım var. Galiba buradaki çeviri de bu anlamda kullanılıyor.


Nermin.ST

    Bagaj senin düşündüğün bagaj diyilde ondan :) bavul anlamında baculum takside anlamında geçiyor burda


SeyithanYildiz

    Zaten çoğunlukla f olarak telaffuz edilir ruscada


GameEX2

    Rusçayı Sökecem Yakında xd (я скоро выучу русский(


muhammeden25973

    Мой багаж в такси


EmreAladag32

    мой ve моя kelimelerinin farkı nedir? Hep karıştırıyorum.


Nermin.ST

    Мой erkekler ve erkek cinsinde isim oldukta kullanılır Mesela: мой телефон 《burada tekefon erkek cinsinde olduğu için мой kullandık... Моя kadınlar ve kadln cinsinde olan isimlerde kullanılır Mesela: Моя машина 《 burada ise araba kadın cinsinde olduğu için моя kullandık..


Nermin.ST

    İkiside benim demek aslında..ama işte kullanım yerine göre değişiyor


Gke841715

    Benim bagaj takside olarak saymıyor saçma bence

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.