1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мой багаж в такси."

"Мой багаж в такси."

Çeviri:Benim bagajım takside.

March 2, 2018

15 Yorum


Bugad1

Asılında "в~v"okulur ama "в"~sonra sert harf olursa "f" okuluryor к,п,с,т,ф,х,ц,ч,ш,щ


Bugad1

В(f)-кафе, в(f)-парк, в(f)-цирк gibi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Seslendirmeyi yapan kadın "в" yı hiç seslendirmeden es geçiyor. Biz de öyle mi yapmalıyız?


meteulku_

    Aslında seslendiriyor ancak "v" sesinden daha çok "f" sesi çıkıyor. Çünkü "ж" ("j") sesinden sonra ayrıca "v" demek zor olabilir. Kolaylık adına siz de bunun gibi cümlelerde "f" olarak okuyabilirsiniz.


SeyithanYildiz

    Zaten çoğunlukla f olarak telaffuz edilir ruscada


mert607546

    Mantik hatası var bağajin nasil takside olabilir


Ege913368

    Ya taksi onunsa


Anthemis_

    Bagajın nasıl takside ya?


muhammeden25973

    Мой багаж в такси


yigit265054

    Bagajım yerine bagajim yazdim kabul etmedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.