"Мой багаж в такси."

Çeviri:Benim bagajım takside.

March 2, 2018

8 Yorum


-denizTARIK-

Seslendirmeyi yapan kadın "в" yı hiç seslendirmeden es geçiyor. Biz de öyle mi yapmalıyız?

March 2, 2018

Altruist_

Aslında seslendiriyor ancak "v" sesinden daha çok "f" sesi çıkıyor. Çünkü "ж" ("j") sesinden sonra ayrıca "v" demek zor olabilir. Kolaylık adına siz de bunun gibi cümlelerde "f" olarak okuyabilirsiniz.

March 3, 2018

evez852972

Evet öyle

June 26, 2018

Mehtab962856
July 6, 2018

SeyithanYildiz

Zaten çoğunlukla f olarak telaffuz edilir ruscada

June 5, 2018

Bugad1

Asılında "в~v"okulur ama "в"~sonra sert harf olursa "f" okuluryor к,п,с,т,ф,х,ц,ч,ш,щ

September 30, 2018

Bugad1

В(f)-кафе, в(f)-парк, в(f)-цирк gibi

September 30, 2018

mert607546

Mantik hatası var bağajin nasil takside olabilir

January 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.