1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Нет, я не медик."

"Нет, я не медик."

Çeviri:Hayır, ben bir doktor değilim.

March 2, 2018

19 Yorum


yasiin1905

Медик tıpcı demek.doktor rusçada доктор demek


Elmira965476

Объясните пожалуйста в этом предложении почему пишется слово "değilim" , а не — "değil" ?


kugurluay

Rusça çooooook zor


ERDEM469434

Eklerin yeri hatalı mı


elnar12345

Oyrene bilen varmı konusa bilen


Ovuvuevuee

Ben gayet iyi ogreniyorum bir problem yok


EfeTorun

Omişit Ve EFE bu bir isteklerinizi


YGZIKBLY

ben: hayır doktor değilm. yazdım kabul etmedi


nazolboo

cunku cevap o degil


YGZIKBLY

ilkinde kabul etmedi ikincide kabul etti garip


Murat215511

Ben doktor değilim kabul etmiyor


OuzhanCank1

Bir doktor doktor anlamadim


Dido261756

Врач rusca həkim. Düz demir


bedisp_77

@aktifolmayankullanıcı çok iyi ya!!.


hamburger41921

Cok güzel bir uygulama gayet iyi hem üstüne basınca turkcesi cikiyor


dilemakman

Cümleleri sesli söyleyince akıcı konuşabiliyormuşum gibi hissediyorum cnxfbfb


yavuz__karasu

Dogru yazdim yanlis vermisler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.