"You are women."

Çeviri:Siz kadınsınız.

April 17, 2014

35 Yorum

Konu önem sırasına göre

AleynaApak1

Woman = Kadın , Women= Kadınlar. İngilizcede bazen bazı kelimeler -s takısı almıyor çoğulken. Ama kafa karıştırıcı . Okunuşu aynı olduğu için.

October 14, 2017

ahin117622

Teşekkürler bilgi icin şimdi ona takılmıstim:))


BA_RR

you öznesinin tekil mi çoğul mu ifade ettiği arkasından gelen kelimenin tekil veya çoğulluğuna bağlıdır. bu sebeple telaffuzda tam anlaşılmıyor.


m.salihadal50

Bu cümle yanlış you sen demek ve women kadınlar demek ordaki woman olacaktı


Kerem.44

Karmaşık bir soru


rezil123

Okunuşundan ayırt etmek pek kolay olmuyo!


gamze433

ama oradaki you tekil bir şahısı ifade ediyor o yüzden sen olması gerekmez mi


Xt2G1

kadınsınız olmuyor mu??


ingilizcem9

You hem sen hemde siz anlamı taşır, onun içinde bence doğrusu sizler kadınsınız olması gerekir


okan939192

sen kadınsın ne demek ? ne farkı var


Mustafahkn38

Sen kadınsın demekle aradaki fark ne ki


NeslihanKu627101

You women sen kadınsın Dedigimde kabul etmiyorsun,siz kadinlarsiniz yazıyorsun,you womens siz kadınlar demek olmaz mı? Yada sen kadınsın ve siz kadınlarsınız ikiside dogru kabul edilmeli !!!


kadirkaan1290

you öznesinden kasıtlarının kim olduğuna bağlı olarak bu cümlenin çevirisi değişir ancak sen ve siz kelimelerinin herhangi birini kabul etmesi gerekirdi


zehra000

üfff kafam karıştı


mustafaali07

A woman yanlış mı acaba


nureddin14

Turkcesinimi soyliycez aynisinimi


Ladyfrozen

Ya bu hiç ses algılamıyoki


SultanGner1

Yaaaa dogru soyluyorum yanlis diyooooo


asli263217

Kadınlar olmayacak mı


alicanohkay

woman yapıyorum hayır diyo women yapıyorum hayır diyor ilginç


gezgin6678

Ben şuan dinleyemediğim içn cvp veremiyorum yalnız


enes_43

women olacak ora


SevvalKazar

sen kadınsın da oluyo


omercito
Mod

"women" çoğul, "woman" tekildir. Bu nedenle "you are women." dediğimizde cümle, çoğul kullanım sebebiyle "siz kadınsınız." anlamına gelir.


berfindd

ama women kadınlar demek :D


as.a

yanlış siz bayanlarsınız da olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.