"The lines"

Fordítás:A vonalak

4 éve

8 hozzászólás


JanosGrenc

a lines végén lévő s nem hallatszik

10 hónapja

DrBuboBubo

"A vonalak"-on kívül "a sorok" nem lehetne jó fordítás itt? Pl. "The men stand in the lines."

4 éve

KuharJanos

Sorra, mint "sorbaállásra" én a queue-t használnám inkább.

3 éve

karak74

Mindenesetre Dohár Péter is line-t használt a könyvének a 160. oldalán. (79 apróság rész 38. fejezet, egyik példamondata.)

1 éve

RobertGodo76

De igen. Jelentem

3 éve

KovcsJzsef15

A "line" járatot is (hajó, repülő) is jelent, így ezt is el kellene fogadni.

10 hónapja

bardospince

Nem hallani az "s" hangot. egyetlen többesszmú példánál sem, pláne szövegkörnyezetből kiemelve.

8 hónapja

bardospince

Csak én nem hallom a többes számot?

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.