A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The lines"

Fordítás:A vonalak

4 éve

6 hozzászólás


JanosGrenc

a lines végén lévő s nem hallatszik

8 hónapja

DrBuboBubo

"A vonalak"-on kívül "a sorok" nem lehetne jó fordítás itt? Pl. "The men stand in the lines."

4 éve

KuharJanos

Sorra, mint "sorbaállásra" én a queue-t használnám inkább.

3 éve

KovcsJzsef15

A "line" járatot is (hajó, repülő) is jelent, így ezt is el kellene fogadni.

8 hónapja

bardospince

Nem hallani az "s" hangot. egyetlen többesszmú példánál sem, pláne szövegkörnyezetből kiemelve.

6 hónapja

bardospince

Csak én nem hallom a többes számot?

1 hete