A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The lines"

Fordítás:A vonalak

0
4 éve

5 hozzászólás


DrBuboBubo

"A vonalak"-on kívül "a sorok" nem lehetne jó fordítás itt? Pl. "The men stand in the lines."

0
Válasz4 éve

KuharJanos

Sorra, mint "sorbaállásra" én a queue-t használnám inkább.

0
Válasz2 éve

KovcsJzsef15

A "line" járatot is (hajó, repülő) is jelent, így ezt is el kellene fogadni.

0
Válasz6 hónapja

JanosGrenc

a lines végén lévő s nem hallatszik

0
Válasz5 hónapja

bardospince

Nem hallani az "s" hangot. egyetlen többesszmú példánál sem, pláne szövegkörnyezetből kiemelve.

0
Válasz4 hónapja