"Thatshowshowmuchweknowaboutourselves."

Fordítás:Ez mutatja, mennyit tudunk önmagunkról.

4 éve

16 hozzászólás


miskei
miskei

Az mutatja milyen sokat tudunk magunkról. Nekem ez a fordítás jönne be inkább.

4 éve

kispitypang

Én: "Az megmutatja, mennyire ismerjük magunkat". Erre hibáztam, mondja az Ellenőr, mert kihagytam a "hogy" kötőszót! Értitek ezt?

4 éve

bruati

én értem, sőt tudom.

know about sy/sg sg = tud vkiről/vmiről vmit know sy/sg = ismer tehát ebben a mondatban csak a tud lehet a jó!!!!!!! ebből következik, hogy nem a 'hogy' hiányzik

4 éve

rock4ever

szerintem is jó hogy nélkül - jelentettem

4 éve

yatze81

"ez megmutatja, mennyit tudunk önmagunkról" Ezt írtam be. Hogyozás nélkül nem is jó???

4 éve

Medwekoma
Medwekoma

ez =this

4 éve

bruati

sajna sokszor használják a that-et 'ez' értelemben is pl: that's right/it! = ez az!

4 éve

SaroltaKov3

Hogyozás is kell (haha)

3 hónapja

ekisz
ekisz

miskeivel értek egyet

4 éve

Ofelsege

most komolyan ez egy példa mondat?

4 éve

FurtosAran

Az mutatja, hogy mennyit tudunk mi magunkról. Mért nem jó?

4 éve

gabiamur

Bárcsak az angolok több mondatközi írásjelet használnának, mert néha nem érti az ember, hol van egyes tagmondatok határa..

3 éve

19460912

Tehát ha a Know kifejezésre még lenne legalább öt szinonima,akkor is csak a hatodikat fogadná el.Gratula!!!

10 hónapja

GerleiIstv

Kérnék egy olyan szótári hívatkozást, ahol a "that" = "ez".

5 hónapja

IstvanMaro
IstvanMaro

Topszotar.hu írd be a keresőbe a that szót

4 hónapja

SaroltaKov3

Igazad van..

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.