Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben dana eti yerim."

Çeviri:I eat beef.

4 yıl önce

41 Yorum


fahri71

Ben dana eti yerim : I eat beef

3 yıl önce

NesibeBeya

Veal daha önceden sordu veal dedim cevabı yanlis dedi simdide meat degil veal dedi

4 yıl önce

Nisanur558657

Hayir veal demioki

2 yıl önce

esat248008

aynen

2 yıl önce

AhmetFaruk754315

Aynisi bende de oluyor

2 yıl önce

ErkanYcelT

I eat beef de dogru sayilmali

3 yıl önce

nizar525

Zaten oyle degil mi :D

2 yıl önce

Erturul429315

Sayilio ztn

2 yıl önce

Sevim1905

Ne kesiyonuz bu bayram

2 yıl önce

idris879700

Inek

2 yıl önce

akifmert2007

Dana

11 ay önce

Smeyye319417

Önceden 'dana eti' ni çevirin diyordu 'meat' dedim. Şimdi beef diyor. Bence en başta yanlışlık vardı. 'Meat' et demek ama dana diye bahsetmiyor. Düzeltilirse en baştaki bence daha doğru olur gibime geliyor.

2 yıl önce

layda774167

Meat et,Beef dana eti demek

3 ay önce

esraCvk2

Ben yemem o nolucak

2 yıl önce

YUSIFZAURZ

I eat beef cevap

3 yıl önce

yok300465

Meat yazınca kabul etmiyor ama başka bir soruda veal yazınca da yanlış diyor

2 yıl önce

sawashian
sawashian

“Meat“ “Kırmızı et“ ve “Veal“ ise 6 aylıktan daha küçük inek yavruların etine denir. 6 aydan büyüklere ise “beef“ yani “dana eti“ denir. “Meat“ ise bütün kırmızı etleri kapsar.

2 yıl önce

esat248008

soru yanlııııış

2 yıl önce

esat248008

soruu yanlııış

2 yıl önce

eylul58779

Eat beef niye kabul edilmiyoki

2 yıl önce

eylul58779

I eat beef kabul edilmiyo

2 yıl önce

Englisherberkay

Yanlış Anlıyor Ya

2 yıl önce

Bilmem6

Harika bir oyun.

2 yıl önce

ada052

Ben şunu anlamadım dana eti ile biftek bana aynı geliyor . Çünkü birbirine çok benziyorlar.

2 yıl önce

niyan18

veal ve beef ayni mana ama meal sadece et

1 yıl önce

Aytu777199

Sa

1 yıl önce

ebrar8468

Cok guzel bir uygulama bence cok super hayvan bolumunun sonundayim

1 yıl önce

AzraSatlk

Ay nasil yaziyorsunuz

1 yıl önce

nisa.nur.cann

Beer ile beef karıstiriodum az kalsin ama dogru yaptim

1 yıl önce

Shahrazad26

What is dana?

1 yıl önce

pek-152717

An animal

1 yıl önce

ekrem25

I am eat the beef neden olmuyor

1 yıl önce

umut168873

Arkadaşlar neden beef eat değil de eat beef

1 yıl önce

Zeynepyare607472

Size katılıyorum

1 yıl önce

EbruliDuo

Bundan önce 'dana eti' ni çevirmemi istediğinde 'meat' i kabul etmişti. Şimdi de ' i eat meat ' dedim kabul etmedi. Yardım eder misiniz?

1 yıl önce

FatihDoan844309

Veal ne aga beef deilmi

1 yıl önce

duolingoce4

Ben de beef yazmıştım kabul etmiyoo

1 yıl önce

dragotreis

Biz Teyyip yüzünden yiyemiyoz çok zengin olduğumuz için istakozu tercih ediyoz

1 yıl önce

Arif4English

this is a dana

1 yıl önce

duo223353
duo223353

lutfen cumleleri dogru duzgun okurmusunuz

7 ay önce

ghosyspeed

Beleiver

7 ay önce