Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben dana eti yerim."

Çeviri:I eat beef.

4 yıl önce

75 Yorum


fahri71

Ben dana eti yerim : I eat beef

3 yıl önce

ayen426464

ama ı beef eat

1 yıl önce

eylem925171

özneden sonra fiil gelir

8 ay önce

Elif565304

İngilizcede eylemler isimlerden önce gelir

1 yıl önce

HasanCan572942

Dogru cevap veal mis

1 yıl önce

NesibeBeya

Veal daha önceden sordu veal dedim cevabı yanlis dedi simdide meat degil veal dedi

4 yıl önce

Nisanur558657

Hayir veal demioki

2 yıl önce

esat248008

aynen

2 yıl önce

AhmetFaruk754315

Aynisi bende de oluyor

2 yıl önce

Hasan279563

Aynen bnddde ole oldu anlamadim gitti kactane ismi var bu etin ?

3 yıl önce

Baran68530

Aynen

2 yıl önce

ErkanYcelT

I eat beef de dogru sayilmali

3 yıl önce

nizar525

Zaten oyle degil mi :D

2 yıl önce

Erturul429315

Sayilio ztn

2 yıl önce

Sevim1905

Ne kesiyonuz bu bayram

3 yıl önce

idris879700

Inek

2 yıl önce

akifmert2007

Dana

1 yıl önce

Smeyye319417

Önceden 'dana eti' ni çevirin diyordu 'meat' dedim. Şimdi beef diyor. Bence en başta yanlışlık vardı. 'Meat' et demek ama dana diye bahsetmiyor. Düzeltilirse en baştaki bence daha doğru olur gibime geliyor.

2 yıl önce

layda774167

Meat et,Beef dana eti demek

6 ay önce

esraCvk2

Ben yemem o nolucak

2 yıl önce

YUSIFZAURZ

I eat beef cevap

3 yıl önce

yok300465

Meat yazınca kabul etmiyor ama başka bir soruda veal yazınca da yanlış diyor

3 yıl önce

sawashian
sawashian

“Meat“ “Kırmızı et“ ve “Veal“ ise 6 aylıktan daha küçük inek yavruların etine denir. 6 aydan büyüklere ise “beef“ yani “dana eti“ denir. “Meat“ ise bütün kırmızı etleri kapsar.

2 yıl önce

esat248008

soru yanlııııış

2 yıl önce

esat248008

soruu yanlııış

2 yıl önce

eylul58779

Eat beef niye kabul edilmiyoki

2 yıl önce

eylul58779

I eat beef kabul edilmiyo

2 yıl önce

Englisherberkay

Yanlış Anlıyor Ya

2 yıl önce

Bilmem6

Harika bir oyun.

2 yıl önce

ada052

Ben şunu anlamadım dana eti ile biftek bana aynı geliyor . Çünkü birbirine çok benziyorlar.

2 yıl önce

niyan18

veal ve beef ayni mana ama meal sadece et

2 yıl önce

Aytu777199

Sa

1 yıl önce

ebrar8468

Cok guzel bir uygulama bence cok super hayvan bolumunun sonundayim

1 yıl önce

AzraSatlk

Ay nasil yaziyorsunuz

1 yıl önce

nisa.nur.cann

Beer ile beef karıstiriodum az kalsin ama dogru yaptim

1 yıl önce

Shahrazad26

What is dana?

1 yıl önce

pek-152717

An animal

1 yıl önce

ekrem25

I am eat the beef neden olmuyor

1 yıl önce

umut168873

Arkadaşlar neden beef eat değil de eat beef

1 yıl önce

Zeynepyare607472

Size katılıyorum

1 yıl önce

EbruliDuo

Bundan önce 'dana eti' ni çevirmemi istediğinde 'meat' i kabul etmişti. Şimdi de ' i eat meat ' dedim kabul etmedi. Yardım eder misiniz?

1 yıl önce

FatihDoan844309

Veal ne aga beef deilmi

1 yıl önce

duolingoce4

Ben de beef yazmıştım kabul etmiyoo

1 yıl önce

dragotreis

Biz Teyyip yüzünden yiyemiyoz çok zengin olduğumuz için istakozu tercih ediyoz

1 yıl önce

Arif4English

this is a dana

1 yıl önce

duo223353
duo223353

lutfen cumleleri dogru duzgun okurmusunuz

10 ay önce

ghosyspeed

Beleiver

9 ay önce

lalelalelale

Önceki soruda the koydum yanlış buldunuz,bu soruda the koymadım yine yanlış buldunuz.the koyarsam yanlış,the koymazsam yine yanlış,bu arada the nın ne anlama geldigini v.s hepsini biliyorum,açıklamalarınız her sözcük için farklı,objektif degil.

1 ay önce

lalelalelale

I eat the beef neden yanlış.

1 ay önce

Damla_cihan

Ne farkeder ki veal ya da beef

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Veal, çok genç bir hayvanın eti. Beef, yetişkin.

3 yıl önce

serkan.emul

Veal ne yaaa

3 yıl önce

senabilal

Beer bira demek değilmi?

3 yıl önce

Simge848058

yes

3 yıl önce

SiriusBlack99

Orada beef yazıyor. Onu söylemiyorsun değil mi?

3 yıl önce

Sevim1905

Ewet

3 yıl önce

ahmet3466

Ben dana eti yerim la :D

3 yıl önce

FiLoZoF..

Bence I eat beef meat te kabul edilmeli google translate beef e sığır da diyebiliyor

3 yıl önce

AtillaAVCI

I am eat beef yaptım. am eklenmiyormuydu

3 yıl önce

KptnstnblC

Hyr eklenmiyo .

2 yıl önce

Bekirsaygin

Meat degıl mı amk

2 yıl önce

serhat326835

Klavyede ben'i yazamıyorum aq

1 yıl önce

ls0kt

Ben asla dana eti yemem olsa daha iyi olmazmıydı

1 yıl önce

sea.cy

Soruyu yapamayan var ha! Yuuh dicem abi yaa. I eat beef ,üç kelime yaa

3 yıl önce

KptnstnblC

Bilmeyen yapamaz

2 yıl önce

emre7575

Buna neden the koymuyoruz butun hepsine koyuyoruz the .s

4 yıl önce

HuseyinUcmak

Anladığım kadarıyla "Dana etini yerim" olsaydı the konuluyor.Yönelme olursa konuluyor.Yönelme yoksa konulmuyor.

4 yıl önce

ebrugokmen

Guzel ama degisik ya

3 yıl önce

EbruTerzi

Ama ben eti de yazdım yaaa off

3 yıl önce

BlitzHan

daha önceki soruda veat yazdım kabul etmedi. Meat yada beef yazıyordu. şimdi meat yazdım kabul etmedi.

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü dana eti beef demek.Meat ise et demek.

4 yıl önce

BerkYvz

Neden my eat beef olmuyo .s

3 yıl önce

KptnstnblC

Ozaman benim dana eti yerim.sacma olmazmiydi sence

2 yıl önce

HLTGDR

O zaman "Benim dana eti yerim" olur. Sahiplik için kullanılır "my" my car, my home... gibi.

3 yıl önce

xdor

Benim yemek et demiş olursun. My benim demek

3 yıl önce