1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You have your book, we have …

"You have your book, we have ours."

Traducere:Tu ai cartea ta , noi o avem pe a noastră.

April 17, 2014

11 comentarii


Von.Slimak

Tu ai cartea ta, noi pe a noastra - mi se pare lingvistic si gramatical o traducere corecta. Evident astept raspunsul ca Lumina in intunerec. Multumesc frumos.


rifle2u

Cuvantul "noi" nu apare in variante


fantomitzah

Ce tip de întrebare ai primit? Să formezi traducerea din cuvinte date?

În majoritatea cazurilor, se acceptă în română și soluțiile în care lipsesc pronumele pentru că acestea se pot deduce din forma verbului.


lornamia1

Salut. Varianta "tu ai cartea ta, noi avem cartea noastra' ar trebui sa fie corecta. O putem adauga ?


fantomitzah

Nu. Trebuie să păstrați structura propoziției originale, în a doua parte nu se repetă substantivul ”carte”, ci se folosește pronumele posesiv ”a noastră” sau ”ale noastre” (ambele traduceri corecte pentru ”ours”).
În propoziția ta ai folosit adjectivul posesiv ”noastră”.


Delia_2003

De ce e gresit daca scri a noastre si nu ale noastre?


fantomitzah

Pentru că ”a” este pentru feminin singular (”a mea”, ”a ta”, ”a noastră” etc.).
Iar ”ale” este pentru feminin plural (”ale mele”, ”ale tale”, ”ale noastre” etc.)


valea.jalba

De ce nu este corect? <Tu ai cartea ta, noi avem a noastra.>


Alexia.mocanu

Nu este corect deoarece nu este precizat ce ai. <Tu ai cartea ta,noi o avem pe a noastra>. Pe ea (cartea) o avem. Sper ca te.am ajutat.


Oana_Dana

E incorecta pentru prima propozitie din fraza traducerea la a doua plural? Adica.. voi aveti cartea voastra.


Diana966855

Chiar ma intereseaza si pe mine cum se traduce in engleza 'voi aveti cartea voastra'?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.
Începe