A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fivérem ezt a kerékpárt használja."

Fordítás:My brother uses this bicycle.

4 éve

3 hozzászólás


b.klaudiaa

A bike-ot miért nem fogadja el?? Az nem biciklit (is) jelent??

4 éve

DrBuboBubo

Szerintem jó, hogy nem fogadja el. Mert ahogy írod is a bike körülbelül a köznapi biciklit vagy bicajt jelenti, a bicycle pedig inkább a hivatalosabb hangzású kerékpárt.

4 éve

aptg.gabi

Szerintem meg jelentsd a hibáknál, mert a bike ugyanolyan jó, mint bicycle (a kerékpár és a bicikli sem különböző jármű vagy közlekedési eszköz) :D

4 éve