"A fivérem ezt a kerékpárt használja."

Fordítás:My brother uses this bicycle.

April 17, 2014

3 hozzászólás


b.klaudiaa

A bike-ot miért nem fogadja el?? Az nem biciklit (is) jelent??

April 17, 2014

DrBuboBubo

Szerintem jó, hogy nem fogadja el. Mert ahogy írod is a bike körülbelül a köznapi biciklit vagy bicajt jelenti, a bicycle pedig inkább a hivatalosabb hangzású kerékpárt.

April 18, 2014

aptg.gabi

Szerintem meg jelentsd a hibáknál, mert a bike ugyanolyan jó, mint bicycle (a kerékpár és a bicikli sem különböző jármű vagy közlekedési eszköz) :D

April 30, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.