"Bir kız yürür."

Çeviri:A girl walks.

8 ay önce

4 Yorum


BURAKKOPMA

birisi bana niye walk değilde walks açıklayabilir mi?

8 ay önce

.BlueBooks.
.BlueBooks.

İngilizce'de Geniş Zaman'da Olumlu cümle

I (ben) + fiil

You (sen, siz) + fiil

She/He/It (o) + fiil + -s takısı

We (biz) + fiil

They (onlar) + fiil

I walk

You walk

She/He/It walks

We walk

They walk

A girl (bir kız) kelimesi o(he/she/it) yerine geçmiş. Dolayısıyla kural olarak -s takısı gelmesi gerek.

7 ay önce

BURAKKOPMA

birisi bana niye walk değilde walks açıklayabilir mi?

8 ay önce

REALFAP
REALFAP

One girl walks neden yanlış

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.