"My children run."

Tłumaczenie:Moje dzieci biegają.

11 miesięcy temu

4 komentarze


Vanessa352243

A do czasu teraźniejszego nie dopisuje sie ing?

11 miesięcy temu

Kot204329

Tak, ale do czasu Present Continues, który określa coś co się dzieje teraz. Wtedy dodajemy czasownik be i końcówkę ing. Tu mamy czas Present Simple-wydarzenia powtarzalne, rytualne. Tu w 3-osobie dodajemy literę s w czasowniky

11 miesięcy temu

gazgiz1

moje dzieci biegną czy też jest niepoprawnie, a jeśli tak to dlaczego

2 miesiące temu

Aleksandra433033

Ja też napisałam " biegną" i nie zaliczylo. Dlaczego ? Proszę kogoś mądrego o wyjaśnienie;)

2 miesiące temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.