"What color are the bedsheets?"

Fordítás:Milyen színűek a lepedők?

April 17, 2014

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


IldikKerts

Miért nem jó? "Milyen színe van a lepedőknek?" Tudtok segíteni ebben?


nagyenyed

jó az, jelentsd!


johalasz46

Színűek...- 2021.03.


Susy-Zsu

Milyen színűek a lepedők? Ez miért nem tetszik neki?


JohnWeber786406

Nem értem színű <- Tizenhat honapja tanulok magyar; ez új számomra.

Milyen színe van a lepeőknek?


n.k.zsuzsa

Singular: milyen színe van = milyen színű (both have the same meaning)
Milyen színe van a lepedőnek? / Milyen színű a lepedő? = What color is the bedsheet?

Plural: milyen színük van = milyen színűek
Milyen színük van a lepedőknek? / Milyen színűek a lepedők? = What color are the bedsheets?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.