"I want to have a television."

Μετάφραση:Θέλω να έχω τηλεόραση.

πριν από 11 μήνες

4 σχόλια


HarilaosDo

θελω να εχω μια τηλεωραση

πριν από 11 μήνες

Dimitra956826
Mod

Το άρθρο στα ελληνικά παραλείπεται, σε γενικές περιπτώσεις, όταν δεν μας ενδιαφέρει ο αριθμός των αντικειμένων, ή όταν το αντικείμενο εννοείται πως είναι ένα. Εκτός αυτού όμως, έχεις γραμμένη λάθος την λέξη τηλεόραση. Αν την έγραψες έτσι στην άσκηση, λογικά θα σου την πήρε ως λάθος. :/

πριν από 11 μήνες

TnNw10

Το "I want to have a tv" γιατί είναι λάθος;

πριν από 1 μήνα

TnNw10

Τώρα το κατάλαβα, με συγχωρείτε. Λέει "I want to have a television", οπότε θα έπρεπε να γράψω ολόκληρη τη λέξη television. Μη λάβετε υπόψη σας την παραπάνω δημοσίευση, ήταν βιαστική κίνηση. Ευχαριστώ.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.