"моя мама"

Çeviri:benim annem

March 6, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


cihanmteva

мои ıle моя arasındakı fark ne


meteulku_

Eril, dişil, nötr ve çoğul kelimeler için farklı kullanımlar var:

  • Eril: "мой"
  • Dişil: "моя"
  • Nötr: "моё"
  • Çoğul: "мои"

MetinAydinn

Burda "Anne" dişil olduğu için "моя" kullanılmıştır.


MaddW

Böyle ki rodlar var ve en zor olanida budur rusçada (bana göre)


cavadiz

Bende мой yazdım


BySamifaki

Kabul etmiyo benim annem yazamıyorum ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.