"Ama emir emirdir."

Çeviri:But orders are orders.

4 yıl önce

12 Yorum


bretonica

cevabım but order is order.

count uncount ile karşı karşıyayım. emir(order) sayılabilen mi sayılamayan mı bir şey mi ? ikilemde kaldım.

4 yıl önce

e.fiski

emir sayılabilir. "bana bir emir verdi" komtan çaaardı seni "git hemen şu taşları taşı, bu çukuru kaz" dedi.. sen gelip "bana emirler verdi!" diyebilirsin. benim takıldığım nokta, buradaki "emir" sayılacak bir şey değil zira kavram. yani "order is order" yeterli olmalı diye düşünüyorum. neyse...

4 yıl önce

talhaozdemir

"but orders are orders" cevap tekil olması gerekmez miydi?

4 yıl önce

tolga.gok13

but order is order :D yazdım gülücüğü koymayaydım iyiydi :D

3 yıl önce

QmmeR

Zordu :)

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"But command is command." Cevap böyle de olabilirdi diye düşünmüştüm.

4 yıl önce

krewsthegod

But the order is order. yazdim ancak kabul etmedi.-dir ekinin ona the kazandirmasi gerekmiyor muydu?

3 yıl önce

tulipwomen

-dir ekini ' are ' kazandiyor

3 yıl önce

orhanbasak

Decree olmuyor mu ya

3 yıl önce

selocan1903

ORDERS VE ORDER AYRI YERDE OLMALARI GEREKMİYOR MU

2 yıl önce

lalelalelale

cevap emirler emirlerdir sorusunun karsılıgı olmus.tekil kullanmak gerekirdi

2 yıl önce

sukupakizi

S takiai nicin?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.