1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim kızım bir hayvan ister…

"Benim kızım bir hayvan ister."

Çeviri:My daughter wants an animal.

April 17, 2014

11 Yorum


SiriusBlack99

My girl wants to an animal yazdım neden kabul etmedi ki mantıken doğru.


harundemirkaya

wants a pet olmasi gerekirdi..


hai1907

Want degıl de Wish desek mesela


CumaAkta

Birebir aynı yazdım neden hayır dedi hala anlamadım


furkhan

"My girl"ü kabul etmedi ama merak ediyorum günlük yaşamda kullanılıyor mu bu? Hani "that's my girl" tarzı şeyleri biliyorum bi başarı sağlandığında ama bu tarz cümlelerde de kullanılıyor mu?


celik26

My daughter wants one animal neden doğru değil?


ferdi48130

One yerine an kullanılır


serdaro81

O da olur ama biraz tuhaf olur türkçede kızım bir tane hayvan ister gibi


FatmaFiliz2

Aman kendisi hayvan olmasın :)


mobilse

an yerine a yazdım kabul etmedi


ferdi48130

Animal a ile başladıgından an kullanılır sessiz harfle başlarsa a kullanılır (okunuş önemli) yazılış degil. Yani an hour. Bir saat. Okunuşu aurs. A ile okunuyor. A book an enginer ....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.