Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onları duyarım."

Çeviri:I hear them.

4 yıl önce

14 Yorum


bozkurtemrah

arkadaşlar bilen söylesin they=onlar them= onları öyle mi?

3 yıl önce

muhammetates

Evet öyle

2 yıl önce

zilan958345

Evet oyle

2 yıl önce

ozlem581520

Evet doğru

1 yıl önce

omer1993

"I hear the they" olmazmi

4 yıl önce

aaayyssee

olmaz çünkü they onlar demek bu yüzden onları anlamına gelen them gelmeli

4 yıl önce

clayswolfe

'I listen to them' olmaz mı?

4 yıl önce

denizsoylular

listen: dinlemek hear: duymak O yüzden hear kullanmalısın:D

4 yıl önce

clayswolfe

Teşekkürler!

4 yıl önce

OnurYILDIZ3

senin yazdigin ben onlari dinlerim. Ama onun cevirmeni istedigi ben onlari duyarim.

3 yıl önce

Tahir341791

İyimis

1 yıl önce

semih.yazici

Their ile they arasindaki fark nedir?

1 yıl önce

laydaZehra1

Their onların, they onlar demek

7 ay önce

KaaaBooooM

Çıldırıcam ya şu "s" sürekli unutuyorum

5 ay önce