Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"During my youth"

Tłumaczenie:Podczas mojej młodości

4 lata temu

10 komentarzy


Nicolciaa

During to znaczy 'podczas'... program mówi nie wyraźnie, ale gdy posłucha się wolniej i kilka razy to z kontekstu da sie zrozumieć co to oznacza. ;)

3 lata temu

MrNobody83

"During" brzmi jak "drink"

4 lata temu

SzaszekYak

A ja napisalem W mlodosci i nie zaliczylo ....

3 lata temu

buskes76

"W mojej/mej młodości" może by zaliczyło

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Bo zabrakło słowa powstał ;)

1 rok temu

marcio1264

ja miałem tak samo i nie zgadzam się z tym

3 lata temu

Urxio

Dlaczego tutaj nie uznaje się tłumaczenia na polski wyrażenia "my" jako: mej ?

2 lata temu

gamerowiecpro02

"Join my youth" ...

1 rok temu

ChirokK1

W ciągu znaczy to samo co w czasie czy w trakcie ale mi nie zaskoczyło

3 lata temu

kolorkiasik

No ja jestem młoda. #młodość

10 miesięcy temu