"You drink milk and I drink water."

Tłumaczenie:Wy pijecie mleko a ja piję wodę.

April 17, 2014

12 komentarzy


KingUbu1

You drink milk Ty pijesz mleko Wy pijecie mleko

July 27, 2014

kris59_8

Nadal nie wiem dlaczego "wy" a nie "ty"?

May 21, 2014

katarzyna.631281

Chłopie you to jest tak samo ,, ty" jak i ,,wy"

June 27, 2014

kris59_8

więc czemu kwestionują?

July 28, 2014

RITL1337

Bo moga

August 24, 2014

AnnaKobyli

Liczba pojedyńcza I am - ja jestem You are- ty jestes She is- ona jest He is- on jest It is- ono jest Liczba mnoga We are-my jestesmy You are - wy jestescie They are- oni są

September 2, 2014

beata268074

Brakuje ty

June 14, 2018

gabbi189913

Napisałam,, pijesz mleko ..." i mi zaliczyło a teraz pokazuje mi druga opcje co tu jest grane ??

July 27, 2018

crros86

Czemu "wy" to jest "you" a "and" to nie jest przypadkiem "i"

April 17, 2014

endios

"You" oznacza zarówno "ty" i "wy", podobnie "and" oznacza zarówno "i" jak i "a". Polecam używanie podpowiedzi, które pojawiają się, gdy najedziesz kursorem na słowo.

April 18, 2014

PrzemysawK487491

zawsze można podejrzeć ale chodzi o to żeby samemu wpaść ;)

June 19, 2019

PrzemysawK487491

system tego nie przewidział. Obie wersje są prawidłowe i powinny być zaliczone.

June 19, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.