Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You drink milk and I drink water."

Tłumaczenie:Wy pijecie mleko a ja piję wodę.

4 lata temu

10 komentarzy


KingUbu1

You drink milk Ty pijesz mleko Wy pijecie mleko

4 lata temu

beata268074

Brakuje ty

3 miesiące temu

gabbi189913

Napisałam,, pijesz mleko ..." i mi zaliczyło a teraz pokazuje mi druga opcje co tu jest grane ??

1 miesiąc temu

crros86

Czemu "wy" to jest "you" a "and" to nie jest przypadkiem "i"

4 lata temu

endios
endios

"You" oznacza zarówno "ty" i "wy", podobnie "and" oznacza zarówno "i" jak i "a". Polecam używanie podpowiedzi, które pojawiają się, gdy najedziesz kursorem na słowo.

4 lata temu

kris59_8

Nadal nie wiem dlaczego "wy" a nie "ty"?

4 lata temu

katarzyna.631281

Chłopie you to jest tak samo ,, ty" jak i ,,wy"

4 lata temu

kris59_8

więc czemu kwestionują?

4 lata temu

RITL1337

Bo moga

4 lata temu

AnnaKobyli

Liczba pojedyńcza I am - ja jestem You are- ty jestes She is- ona jest He is- on jest It is- ono jest Liczba mnoga We are-my jestesmy You are - wy jestescie They are- oni są

4 lata temu