1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it my turn?"

"Is it my turn?"

Çeviri:Benim sıram mı?

April 17, 2014

12 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

qwertyali

turn dönmek neden next veya queue değil.

August 26, 2016

CoolTurk

Next genelde gelecek eki olarak kullanıldığı için cümleyi dolandırır.Aslında dediğinizde olur ama. Who is next(Sıradaki kim?) İs it my next(Gelecek kişi benmiyim?) Türkçedeki mantıkla düşünün ingilizceyi de.


Sinem94

İs it my turn nasıl 'benim sıram mı' anlamına geliyor? Turn dönmek değil mi?


IKnowIAmAw

Bir cümlenin birden fazla anlami vardir


CoolTurk

İs it my row(queue)?(Benim sıram mı?).Turn kelimesini burada 5.hali olarak kullanmış.Doğrusu bu iki kelimedir.


JJJIGw

Ingilizcede siralar cemberin donmesi gibidir 2. Donuste senin siran gibi dusunebilirsiniz


zcanyce

Is it my next?


cansu_london

sıra hangi kelimedeki mana ?


HakanAslan5

sıra benim mi?neden olmasın


burakd3

Hem isim hem fiil dönmek ve sıra

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.