Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is it my turn?"

Çeviri:Benim sıram mı?

4 yıl önce

10 Yorum


qwertyali

turn dönmek neden next veya queue değil.

2 yıl önce

CoolTurk

Next genelde gelecek eki olarak kullanıldığı için cümleyi dolandırır.Aslında dediğinizde olur ama. Who is next(Sıradaki kim?) İs it my next(Gelecek kişi benmiyim?) Türkçedeki mantıkla düşünün ingilizceyi de.

11 ay önce

Sinem94

İs it my turn nasıl 'benim sıram mı' anlamına geliyor? Turn dönmek değil mi?

1 yıl önce

IKnowIAmAw

Bir cümlenin birden fazla anlami vardir

6 ay önce

CoolTurk

İs it my row(queue)?(Benim sıram mı?).Turn kelimesini burada 5.hali olarak kullanmış.Doğrusu bu iki kelimedir.

11 ay önce

JJJIGw

Ingilizcede siralar cemberin donmesi gibidir 2. Donuste senin siran gibi dusunebilirsiniz

5 ay önce

zcanyce

Is it my next?

4 yıl önce

cansu_london

sıra hangi kelimedeki mana ?

4 yıl önce

HakanAslan5

sıra benim mi?neden olmasın

3 yıl önce

bolsoanlla

next ne alakaa turn sıra demek bunu bilin

1 ay önce