"Is it my turn?"

Çeviri:Benim sıram mı?

4 yıl önce

10 Yorum


qwertyali

turn dönmek neden next veya queue değil.

2 yıl önce

CoolTurk

Next genelde gelecek eki olarak kullanıldığı için cümleyi dolandırır.Aslında dediğinizde olur ama. Who is next(Sıradaki kim?) İs it my next(Gelecek kişi benmiyim?) Türkçedeki mantıkla düşünün ingilizceyi de.

1 yıl önce

Sinem94

İs it my turn nasıl 'benim sıram mı' anlamına geliyor? Turn dönmek değil mi?

1 yıl önce

IKnowIAmAw

Bir cümlenin birden fazla anlami vardir

8 ay önce

CoolTurk

İs it my row(queue)?(Benim sıram mı?).Turn kelimesini burada 5.hali olarak kullanmış.Doğrusu bu iki kelimedir.

1 yıl önce

JJJIGw

Ingilizcede siralar cemberin donmesi gibidir 2. Donuste senin siran gibi dusunebilirsiniz

7 ay önce

zcanyce

Is it my next?

4 yıl önce

cansu_london

sıra hangi kelimedeki mana ?

4 yıl önce

HakanAslan5

sıra benim mi?neden olmasın

3 yıl önce

bolsoanlla

next ne alakaa turn sıra demek bunu bilin

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.