Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми подзвонимо у поліцію."

Переклад:We will have called the police.

6 місяців тому

4 коментарі


OksanaBilinska

з одного речення не зрозуміло чому саме цей час використали. чому не можна we are going to call the police?

1 місяць тому

andrii677964

Чому 'the police'? Чого не 'to police'

6 місяців тому

SavageUkr
SavageUkr

Дієслово "to call" перехідне (a transitive verb), тобто за ним завжди йде прямий додаток (direct object) без "to". Наприклад, "call me". The police завжди має "the". Також це збірний іменник (collective noun), тобто має форму однини але може узгоджуватися з присудком у множині (The police are coming to arrest him).

4 тижні тому

SavageUkr
SavageUkr

Я не можу уявити ситуацію коли треба було б використати Future Perfect в цьому контексті. На мою думку це помилка. Правильно: We will call the police. We are going to call the police.

4 тижні тому