1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No one has relations."

"No one has relations."

Fordítás:Senkinek sincsenek kapcsolatai.

March 9, 2018

7 hozzászólás


malackutya

Nagyon ertetlenkedem, h ez miert nem have.

March 9, 2018

eminens2

A "no one"=senki I/3 ragozású. 2018.07.23.

July 23, 2018

espontapon1

A relations az nem röbbes stám?

April 26, 2018

vasvariistvan

Igen a relations többesszám.

October 25, 2018

bardospince

A hölgy a többesszám s betüjét mindig elnyeli.

August 25, 2018

[törölt felhasználó]

    Hm... Ezt nem mondanám így. No one has contacts, ha ismerősökről van szó. A relations egy igen speciális kapcsolatra utal.

    September 11, 2018

ironcameleon

    Nem olyan nagyon speciális. Nem csak szexuális kapcsolatok léteznek (asszem erre gondoltál), hanem pl. nemzetközi kapcsolatok, házastársi kapcsolatok, családi vagy baráti kapcsolatok, tanár-diák kapcsolatok, diplomáciai kapcsolatok is.

    September 9, 2019
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.