1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "она и он"

"она и он"

Çeviri:o ve o

March 9, 2018

12 Yorum


v.ivanov

This phrase is not clear enough ever for a native speaker :/ I wish there were professionally registered sound, as in some other courses here, not the generated one.


Ruveyda602976

Ana yon diyo sanki


kubi905127

Okunuştan dolayı öyle ulama gibi düşün


mustafa81161

Türkçe okunuşunu yazarmısınız Teşekkürler


hayrettin577030

"O kadın ve o erkek" olmalıydı.


NigaritoM

Она женщина и он мужчина oluyor onda. Ama burda kadın erkek yazılsaydı onda sizin dediğiniz olurdu


Buse889051_

Она dişillerde yani bayanlarda o anlamına gelir Он ise eril yani erkeklerde o anlamında kullanılır.


nemet261223

O ( q.c.) və O (k.c. )

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.