"она и он"

Çeviri:o ve o

March 9, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


B202447_No

Она dişillerde yani bayanlarda o anlamına gelir Он ise eril yani erkeklerde o anlamında kullanılır.


ErsoyC.

buse maşallah general gibisin isminin yanında 20 tane bayrak var


v.ivanov

This phrase is not clear enough ever for a native speaker :/ I wish there were professionally registered sound, as in some other courses here, not the generated one.


Motasiim

Hıışt yabancı ne işin var burda (gülme emojisi)


hayrettin577030

"O kadın ve o erkek" olmalıydı.


NigaritoM

Она женщина и он мужчина oluyor onda. Ama burda kadın erkek yazılsaydı onda sizin dediğiniz olurdu


Ruveyda602976

Ana yon diyo sanki


kubi905127

Okunuştan dolayı öyle ulama gibi düşün


mustafa81161

Türkçe okunuşunu yazarmısınız Teşekkürler


Ravzakl

Abi 5ürkçe okuyamayan tek benmiyim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.