"Onun ayakkabısı"

Çeviri:Ihr Schuh

March 9, 2018

12 Yorum
Tartışma kilitli.


MeteCan9

Seine niye olmadı?


ErtugrulSa11

Daha önceki alıştırmada sein schuh olarak yapmıştık.


CakirNuman

Ich der+das için mein, die+çoğul için meine Du-(der+das) dein- (die+çoğul) deine Er-(der+das) sein- (die+çogul) seine sie-ihr-ihre Wir-unser-unsere Ihr-euer-eure Sie(onlar anlamindaki)- ihr-ihre Sie(kibarca siz anlamindaki)-ihr-ihre


imderiny

Seiner schuh neden olmaz?


Gozel168123

Peki ihr schuh olurmuydu?


tiha507145

Ihr Schuh niye olmuyor


Kbra768397

neden Ihren Schuh olmuyor Der Schuh iyelik çekimi der için ihren ya da seinen olmalı?


Asuman788201

Bende tam anlayamadım.


m.mond.34

Ayakkabı deyince benim aklıma bir çift geliyor. Almancada da bu durumdayken çoğul kullanmıyorlar mı? Ihre Schuhe? 2021.11.05


caglayann1

schuhe olmamasının sebebi ne açıklar mısınız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.