"Я Анна, а это Том."

Çeviri:Ben Anna ve bu Tom.

March 10, 2018

8 Yorum


Bluenchanter

Ben anna, bu da tom yazdım kabul etmedi. и olmamasına rağmen neden 've' yazmak zorundayız ki?

March 10, 2018

Yasemin191816

a'nın iki anlamı vardır biri ve birisi de ama türkçedeki gibi ikiside olumlu veya ikiside olumsuz ise ve olarak bağlar biri olumlu biri olumsuz ise ama olarak bağlar.

July 7, 2018

MetinAydinn

Hatta 3 anlamı var.

a : ve, ama, ancak.

August 29, 2018

CumaAkturk

Ben Anna bu ise Tom. Olması lazım.

May 14, 2018

Elmir642689

A kelimesi her zaman ise anlamını vermiyor. Bazen ve manadında kullanmak gerek

June 17, 2018

Gamze379467

Teşekkür ederim

June 22, 2018

TAMER937389

а =bu ise olarakta kullanilir

September 11, 2018

emircam

bu uygulamadan nefret etmeye başladım

March 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.