"Я Анна, а это Том."

Çeviri:Ben Anna ve bu Tom.

March 10, 2018

69 Yorum
Tartışma kilitli.


Bluenchanter

Ben anna, bu da tom yazdım kabul etmedi. и olmamasına rağmen neden 've' yazmak zorundayız ki?


Yasemin191816

a'nın iki anlamı vardır biri ve birisi de ama türkçedeki gibi ikiside olumlu veya ikiside olumsuz ise ve olarak bağlar biri olumlu biri olumsuz ise ama olarak bağlar.


MetinAydinn

Hatta 3 anlamı var.

a : ve, ama, ancak.


asyaSefero

Selam siz rusca biliyormusuz


_hermgrang

Sence bilsek burda olur muyduk manyak


MehmetEfe2621423

Ben biliyom ❤❤❤❤❤


MEHMETZKAN233038

Evt ama arkadaş bu nasıl kelşme


MEHMETZKAN233038

Ben çıkıyom gülden teyzem geldi bb


MEHMETZKAN233038

Ben çıkıyom gülden teyzem geldi bb


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yanıtın onanmalıydı. Ben bildirdim.


Elif871447

    Evet virgul ostedi bendende


Tnif12

    Bancada doğru diyosun


CumaAkturk

    Ben Anna bu ise Tom. Olması lazım.


Hilal145592

    Öff çok karışık be


Aygn327652

    Kesinlikle katılıyorum


Elmir642689

    A kelimesi her zaman ise anlamını vermiyor. Bazen ve manadında kullanmak gerek


Gamze379467

    Teşekkür ederim


QhYQ12

    и ile bağlanmalıydı.


Ravzanurgl

    Kac defa dedim algılamadı yanlış dedi


Mahsun350549

    Hmm spasiba ya ni znayu, haraşo skazal


Davut1453Alemdar

    a olmadan neden.kabul etmedi ki


zehra559044

    Kabul etmemeli zaten?


enofer

    Kac defa denedimse dogru vermedi, aksandan kaynaklaniyor olabilir mi?


Aysat7

    Selamlar herkese


karanlklar3

    Anlamasında bi sorun var aynısını söylüyorum yanlış sayıyor.


Mehmettgnl

    Идеальная подгонка


Nata802307

    Ben düzgün söyledim. Neden yanlış cevab gibi yorumladınîz kii. Bu çok kötü amma


evalkahya

    Ulan ❤❤ şimdi 've' yazmak için и mi kullanıyorsun yoksa 'a' mı?!


UfukKuzu2

    Burada sohbet bölümüdemi vardı


ElsenImame

    Çok kökü ben diru diyiyorum amma kabul etmiyor


Siyahkurt14

    Bence orada " Ben Anna bu ise Tom " Olmalı... Yoksa benmi yanlış yapıyorum yaa


bahar204657

    Rusça örenmek için iyi bence


bahar204657

    Rusça örenmek için iyi bence


x21d76i3ce

    Aslinda bazen konusmak olmuyir cunki sesimi tam algilamiyor


x21d76i3ce

    Bazen sesi algilamiyor cunki sesimi tam beklemiyor yanlis oluyor


Havaakmak1

    ben anna bu tom yazdım kabul etmedi neden


hilal885376

    Merhaba arkadaslar ben ruscaya yeni başladım ne zaman öğrenirim


sena_ll.xa

    Я анна а это том


K.Kadir

    Ben Anna, bu Tom.


TAMER937389

    а =bu ise olarakta kullanilir


emircam

    bu uygulamadan nefret etmeye başladım


Mahsun350549

    Ya zınayu tak po nı pravılna tak


BaharAcun2

    İya anna a diye devam atti iya dedigida я (ya)


Gamze379467

    KLAVYEMDE YAPAMIYORUM TERS R YE BENZEYEN HARFİ


HaRuNeKeR2

    Merhaba rusca klavye indirip kullanabilirsiniz. Klavye ayarlarindan dil ekle deyip ruscayi indirirseniz sonra klavyeler arasi gecis yapbilirsiniz


Bluenchanter

    Merhaba, Google'a russian keyboard yazıp aratırsanız oralar aracılığıyla yazıp buraya yapıştırabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum.


Gamze379467

    Çok teşekkür ederim:)


Mahsun350549

    Я(ben) kelimesini yapabilmen için klavyeni rusça ayarlamalısın

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.