"The yard"

Fordítás:A kert

April 18, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


fabriczne

a "kert" nem jó?


Harga

"A kert" jó.


MartonGeza

A kert egy gondozott (felásott, stb.) udvar.


MartonGeza

garden=kert, yard=udvar, és valóban: az egyik (a kert) föl van ásva, mert GONDOZZÁK. A másikat talán söprik, vagy azt sem.


armiba

Inkább azt jelenti, hogy "az udvar". Bár ezt valószínűleg Ti is tudjátok...


LszlBords1

A yard az udvar A kert garden

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.