1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O her zaman böyle olmuştur."

"O her zaman böyle olmuştur."

Çeviri:That has always been this way.

April 18, 2014

13 Yorum


OnderMert

He has been always like that' de aynı kapıya çıkıyor aslında :-)


ZeynepKesk2

grammar yanlış always has ile been arasında kullanılmalı


Hisar34

"this way" yerine "like that" olunca anlamda nasıl bir değişiklik oluyor?


EminTopcu

Like that= öyle, şöyle Like this= böyle


AhmetSafa2

He has been like this everytime yazdım. Ben ne bileyim bunun her zaman derken always ı kastettiğini kardeşim


Ahmet000007

"She has always been so" da olur bu soruya. Ama kaydetmemişler. Bu böyle kaçıncı kez oluyor !


UMUTGMEZ

she/he kullanımı yanlışmı


AltinNesil

He has always been like that cevabını neden yanlış buldu ki


murat.tiry

It always has been like that???


neoramax

"he had always been like this" <= neden doğru değil acaba?


sonterekeme

Always neden been den önce gelmiş yokmu cevap verecek biri


ErhanGkmen

Loke this olmasi lazim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.