1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Come towards me."

"Come towards me."

Fordítás:Gyere felém.

April 18, 2014

7 hozzászólás


FurtosAran

jöjj felém. Miért nem jó?


fectroll

Nézzük meg, mi történik, ha jelented.


bariva

A felém gyere miért nem jó?


ezanevfoglalt

Jó az, csak nem ismeri fel ebben a formában:) Jelentsd.


Fifike05.10

A "jön felém" fordítást miért nem fogadja el...?


ezanevfoglalt

Mert ennek az alanya a "Te", amit te mondasz az úgy lenne, "He/She/It comes towards me"


Zsuzsi182464

És ha nincs személyes névmás (itt: you), akkor rögvest felszólító módra gyanakszunk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.