A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His idea made it possible to produce more cars."

Fordítás:Az ötlete több autó gyártását tette lehetővé.

4 éve

17 hozzászólás


kogu4
kogu4

Just because it's a nice sentence and good pronunciation practice.

5 hónapja

Panda7373

Az ötletével még több autót lehetett gyártani.

4 éve

harcsaikra

Mr. Ford? :)

4 éve

KrolyBocsr

Frederick Winslow Taylor

4 éve

BernadettH1

Miert kell a made?

4 éve

fectroll
fectroll

Az az "ötlet - idea" vonzata. S mivel az "Ő ötlete tette lehetővé..." ezért nem "make", hanem a múlt ideje a "made"-et kell használni.

3 éve

ilonagyong

Az ötletével több autót lehet gyártani. Ez nem ugyanazt jelenti?

4 éve

HaIsmerszT

Nem. Ez jelenido

4 éve

ilonagyong

Igazad van. Köszi.

4 éve

laq1958

Help me, please! Mi jelzi itt a múlt időt?

4 éve

1canka

A 'made' a 'make' ige múlt idejű alakja make - made- made

4 éve

laq1958

Köszönöm!

4 éve

HaIsmerszT

Made

4 éve

DanOdus

Az ő ötlete tette lehetővé, hogy több autó készítsenek. Ezzel mi a baj?

4 éve

SaroltaKov3

Az ötlete tette lehetővé hogy gyártsanak több autót. Miért nem fogadja el??

3 hónapja

Efus_a2170

Ez a fordítás miért nem jó: Az ötleteddel lehetséges több autót gyártani.

1 hónapja

kogu4
kogu4

"His"

1 hónapja