A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His idea made it possible to produce more cars."

Fordítás:Az ötlete több autó gyártását tette lehetővé.

0
4 éve

15 hozzászólás


kogu4
kogu4

Just because it's a nice sentence and good pronunciation practice.

1
Válasz2 hónapja

harcsaikra

Mr. Ford? :)

0
Válasz4 éve

KrolyBocsr

Frederick Winslow Taylor

0
Válasz4 éve

BernadettH1

Miert kell a made?

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Az az "ötlet - idea" vonzata. S mivel az "Ő ötlete tette lehetővé..." ezért nem "make", hanem a múlt ideje a "made"-et kell használni.

0
Válasz3 éve

ilonagyong

Az ötletével több autót lehet gyártani. Ez nem ugyanazt jelenti?

0
Válasz4 éve

HaIsmerszT

Nem. Ez jelenido

0
Válasz3 éve

ilonagyong

Igazad van. Köszi.

0
Válasz3 éve

laq1958

Help me, please! Mi jelzi itt a múlt időt?

0
Válasz4 éve

1canka

A 'made' a 'make' ige múlt idejű alakja make - made- made

4
Válasz4 éve

laq1958

Köszönöm!

0
Válasz4 éve

HaIsmerszT

Made

0
Válasz3 éve

Panda7373

Az ötletével még több autót lehetett gyártani.

0
Válasz4 éve

DanOdus

Az ő ötlete tette lehetővé, hogy több autó készítsenek. Ezzel mi a baj?

0
Válasz3 éve

SaroltaKov3

Az ötlete tette lehetővé hogy gyártsanak több autót. Miért nem fogadja el??

0
Válasz1 hónapja