1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your cat is white, your dogs…

"Your cat is white, your dogs are black."

Çeviri:Senin kedin beyaz, köpeklerin siyah.

April 18, 2014

6 Yorum


neblnebl

Sizin kediniz beyaz,kopekleriniz siyahtir cumlesinin neresi yanlis? Formal informal durumunu bu cumlede nasil anlayabiliriz


Melo516257

Bende denedim yanlış diyor ama you sen/siz anlamındadır. İngilizce öğretmenime sordum soru hatalı.


mylorrd

İs ve are nerelerde kullanılır


hatice632301

Bence yanlış bir kelime


Mhendis631186

Deliler çok kolay


Ertugrul859835

abi söylüyom yapmıyooo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.