1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your cat is white, your dogs…

"Your cat is white, your dogs are black."

Çeviri:Senin kedin beyaz, köpeklerin siyah.

April 18, 2014

9 Yorum


neblnebl

Sizin kediniz beyaz,kopekleriniz siyahtir cumlesinin neresi yanlis? Formal informal durumunu bu cumlede nasil anlayabiliriz


TCNermin

senin kedi dedim, yanlış dedi bir harf için can gidiyor:::(((


Salih1919

Arkadaşlar sanırsam konusmamamız istediginde yüksek sesle bağırıp hızlı konuşmanız gerekiyor mesela atıyorum are you kelimesini önce are okuyup sinra you okudunda kabul etmiyor bunu bileştirmen gereki are you aynı anda okuman gerekir bide beklememen gerekir yoksa yanlış sayıyor son olarak şive ve ağızdan dolayıda yanlış olabiliyor


mylorrd

İs ve are nerelerde kullanılır


Zynp.mk.zhr

Herşeyi doğru yapmışlar


MelihEnesT

Doğru söylüyorum yanlış çıkıyor


Tom840838

Sen yanlış söylüyorsundur o doğruyu söyler, daha iyi anlaman için


Sude362515

Bende aynısını yaptım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.