"This is a familiar sound."

Çeviri:Bu tanıdık bir sestir.

4 yıl önce

5 Yorum


halil.simsek

Aşina Farsça kokenli bir kelime, tanıdık Türkçe kökenli bir kelime, tanımak kökünden geliyor, neyini beğenmediniz.

1 yıl önce

amonra_

Bu aşina bir sestir yazdım kabul görmedi burdan yetkililere sesleniyorum türkçeye sahip çıkalım!

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

yetkililere sesinizi "rapor et"i kullanarak çok daha iyi duyurabilirsiniz :)

4 yıl önce

mertonses

"Bu bilindik bir ses" cevabım kabul olmadı. Yanlışlık olduğunu düşünüyorum.

3 yıl önce

Akif539332

Bu benzer bir ses olmaz mı

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.