"He eats bread."

Vertaling:Hij eet brood.

April 18, 2014

4 opmerkingen


lovely161

Waarom zeg je He eats bread en niet He eat bread ?

April 18, 2014

Lenkvist

He/she/it (derde persoon enkelvoud) krijgt een -s op het einde "eats". De rest is allemaal "eat", I eat/you eat/we eat/they eat. Dit geldt voor veel werkwoorden in de tegenwoordige tijd; he/she/it drinks, walks, plays, sleeps etc.

Modale werkwoorden zijn een uitzondering; he/she/it will, must, shall etc.

April 18, 2014

lida639666

wat is het verschil tussen eats en eat

September 17, 2017

Noa682118

(verdwijn)

April 6, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.