1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This problem is of great imp…

"This problem is of great importance."

Fordítás:Ez a probléma nagyon fontos.

April 18, 2014

5 hozzászólás


Tancsik

Ez a probléma igen nagy jelentőséggel bír.


ErdlyiAtti2

Akkor sem értem, hogy miért a jelentőség kerül a mondat végére, vagy miért az of szerepel a mondatban.


vasvariistvan

Igazad van ez (nekünk) elég faramuci, de mit tegyünk ha ezek ezt így mondják.


TthKlmn

Nagy a fontossága ennek a problémának! Így korrekt!


EditMszros

Ennek a problémának nagy a jelentősége. Ezt is elfogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.