"Chłopiec je jabłko a ja jem chleb."

Tłumaczenie:The boy eats an apple and I eat bread.

4 lata temu

15 komentarzy


JacekW1

Czemu jest an apple, a przed bread nie ma a.

4 lata temu

beznar

Też mnie to zastsnawia :(

3 lata temu

MarcelinhoMarcin
MarcelinhoMarcin

Zawsze gdy wyraz zaczyna się od samogłoski to jest poprzedzany 'a', natomiast gdy zaczyna się od spółgłoski wtedy jest poprzedzany przez 'an'.

3 lata temu

damian2422

dlaczego przed apple musi być ''eats''??

4 lata temu

barney102

Gdyż jest to 3 osoba liczby pojedynczej

4 lata temu

IlsaFish
IlsaFish

Dlaczego musi być "and" a nie "but" lub "while"?

4 lata temu

karolexaa

"But" oznacza "ale", wiec nie pasuje, natomiast "and" mozna uzyc w wielu znaczeniach typu "i" "a"

4 lata temu

tostwro

Powtórzę za JacekW1: Czemu jest an apple, a przed bread nie ma a.

3 lata temu

DawidRacki

bo bread nie jest policzalny

3 lata temu

Emwu_77

Czemu zdanie w presnet simple tez jest dobrze?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie jest powiedziane, że chodzi o czynności wykonywane w danej chwili, może chodzić o nawyki żywieniowe.

4 lata temu

misia20014

no nir to nie pasuje

3 lata temu

krzysiek_jsn

Dlaczego musi być "an apple" a nie "a apple" lub "the apple"?

4 lata temu

endios
endios

Może być "the". Zamiast "an" używamy "a" ponieważ słowo apple w wymowie rozpoczyna się samogłoską.

4 lata temu

AgataGawko

"An" jest przed rzeczownikami zaczynającymi się samogłoską, więc na pewno nie "a"

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.