1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Noi bem apa."

"Noi bem apa."

Traducere:We drink the water.

April 18, 2014

10 comentarii


Medeea25108

Am zis we drink water si nu e bun

. Am uitat de the


catalin680377

Daca vreti sa spuneți "Noi bem apa" puneți si semnul exclamarii la final (imperativul din limba romana). Induceți in eroare prin faptul ca se deduce "apă" in citire (substantivul nearticulat)


Racantu1a

In 40 de ani de viață nu am folosit expresia noi bem apa...


Madalina313

Nu e corecct cu "the water".....


Simona41690

Ei au o obsesie cu substativul articulat. Când spun "bem apa" tradus corect cică "we drink THE water" nu-i totuna cu "bem apă" ( generic). Ca și cum în primul caz e vorba despre "apa respectivă"... hmmm...


Oiramlol
<pre> B </pre>
Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.