"She did it on purpose."

Çeviri:O onu bilerek yaptı.

April 18, 2014

8 Yorum


kerimsaglam

on purpose kalıp mı burda?

April 18, 2014

omercito

Evet, "on purpose" zarf olarak, "kasten, kasıtlı olarak, bilerek, vs..." anlamlarında kullanılır.

April 18, 2014

filizuckun

bilmiyordum ikinize de teşekkürler

May 13, 2014

zivistan

On purpose bir kalıpsa eğer neden ipucunda belirtilmiyor.

July 1, 2014

saidnursi

Yaptı anlamı nerde

April 6, 2015

son.sav

Do-Did-done=yapmak

April 7, 2015

saidnursi

Thanks you

October 7, 2015

MacitSerhat

İpuçları neden uygulamada görünmüyor

March 21, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.