"Shediditonpurpose."

Çeviri:O onu bilerek yaptı.

4 yıl önce

8 Yorum


kerimsaglam

on purpose kalıp mı burda?

4 yıl önce

omercito
omercito

Evet, "on purpose" zarf olarak, "kasten, kasıtlı olarak, bilerek, vs..." anlamlarında kullanılır.

4 yıl önce

filizuckun

bilmiyordum ikinize de teşekkürler

4 yıl önce

zivistan

On purpose bir kalıpsa eğer neden ipucunda belirtilmiyor.

4 yıl önce

saidnursi

Yaptı anlamı nerde

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Do-Did-done=yapmak

3 yıl önce

saidnursi

Thanks you

3 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

İpuçları neden uygulamada görünmüyor

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.